//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. replace your own image :D


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Kesabaran Ada Juga Batasnya

 Assalamualaikum :)
Seriously , selama ni aku bersabar je orang ejek aku . Aku pelat R. *please korang pun jangan nak ejek aku .Kalau nak bergurau pun,janganlah lebih2 . Dah ditakdirkan aku pelat , nak buat macam mane? Bukan aku mintak pun . Korang tak payah la nak ajuk balik cakap aku dengan pelat R korang yang memang sengaja dibuat-buat . Down la aku macam ni . Kalau dah buat orang marah , reti2 lah nak mintak maaf dengan ikhlas . Ni tak , mintak maaf pun tak ikhlas . Huh . Kesabaran pun ada juga batasnya , bro . Kbye .

Labels: